BENVINGUTS
Espere que aquest bloc us servisca per a estar més informats i pugueu gaudir amb les imatges de tot allò que ens fa gaudir cada dia a nosaltres en classe. M'agradaria que deixareu les vostres opinions i comentaris.

dijous, 25 de setembre del 2014

NOU CURS

Al finalitzar el curs passat vaig tindre problemes amb els ordinadors....i no vaig poder tancar el curs de la manera que estava prevista...amb la publicació de totes les coses que vam fer des de Abril a Juny, Excursions, al parc de trànsit, al Safari,...jocs de Pasqua, d'aigua....Graduació dels alumnes...Ho sent.
Aquest curs no tinc tutoria, estic de mestra de recolzament.Això suposa  ESTAR RECOLZANT a mestres i a xiquets i xiquetes...i passar per moltes aules i conèixer molts alumnes.
Vos done la benvinguda al nou curs que acaba de començar i vos el desitge molt bo.


Així que les publicacions seran més generals, no d'aula...sinó de coses que fem en el nostre col.le, i en el nostre cicle.
Hui he estat acompanyant els alumnes de tres anys en la seua visita per el col.le.
Portem des del dia 3 i encara no haviem eixit del nostre espai d'aula i pati.
Hui hem anat a la biblioteca, Consergeria, els despatxos, les aules dels majors i sobre tot hem visitat el menjador, Dimecres molts d'ells l'utilitzaran per primera vegada i necessiten saber on està i que és.