BENVINGUTS
Espere que aquest bloc us servisca per a estar més informats i pugueu gaudir amb les imatges de tot allò que ens fa gaudir cada dia a nosaltres en classe. M'agradaria que deixareu les vostres opinions i comentaris.

dimarts, 8 de maig del 2012

LA FESTA DE LES ABELLES

I per a finalitzar el projecte, després de contestar unes preguntes, no gens fàcils sobre el món de les abelles,QUÈ SÓN, COM SÓN, ON VIUEN, COM NAIXEN, COM FAN PER FER LA MEL.... vam tindre una FESTA, AMB DISFRESSA, TAST DE MEL I MELMELADA I CANÇÒ DE L'ABELLA ZUM.

2 comentaris:

Beatriz ha dit...

Bon dia Jovi!Sóc una de les xiques que t'obri les portes en l'escola matinera!
M'he trobat el teu blog per quasualitat i volia dir-te que tens un blog molt bonic, ja que és molt útil comprovar el treball diari que fan altres companyes de professió.
A més, veure el treball que està fent la companya de pràctiques em fa recordar l'any passat quand jo vaig fer les pràctiques també :).
Gràcies per compartir les teues experiències amb els alumnes.
Petons.

www.enseñandoasoñar.es

Jovi ha dit...

Què casualitat!
A diari ens veiem i per la xarcia ens parlem.....jejeje
Acabe d'entrar en la teua web i només dir-te que ara ho teniu molt difícil, però gent com tú, amb gana i dedicació, i sobretot vocació és el que ha de tindre la nostra professió.
Gràcies pel comentari.Fins demà.