Hem començat amb el taller dels Arqueòlegs.
Hui hem tigut la sorpresa, no ens esperàvem que després de la visita de la setmana passada, a l'escola també anàrem a excavar i a jugar a ser uns autèntics ARQUEÒLEGS.
Ha vingut Maria, la mestra de suport, a primera hora del matí i ens ha donat un"salacof " a cadascú i hem anat per equips a bucar el jaciment i excavar.
Els arqueòlegs han de identificar-se en el seu quadern de camp , i després d'exavar, identificar, fotografiar allò que han trobat, han de netejar i etiquetar el material.
Hui hem tigut la sorpresa, no ens esperàvem que després de la visita de la setmana passada, a l'escola també anàrem a excavar i a jugar a ser uns autèntics ARQUEÒLEGS.
Ha vingut Maria, la mestra de suport, a primera hora del matí i ens ha donat un"salacof " a cadascú i hem anat per equips a bucar el jaciment i excavar.
Els arqueòlegs han de identificar-se en el seu quadern de camp , i després d'exavar, identificar, fotografiar allò que han trobat, han de netejar i etiquetar el material.
És un treball d'equip, les coses que hem trobat no ens les quedem, compartim amb la resta dels companys.
Ara a la classe toca muntar el laboratori per a enregistrar tot, la data, l'objecte i el recompte de materials, reconstruir si es pot alguna de les figures de ceràmica.. i després muntar el "nostre museu particular",per tal de compartir tot el que hem trobat.
Crec que després de tot el procés entenen molt millor el treball dels arqueòlegs i la funció dels Museus.
Ara a la classe toca muntar el laboratori per a enregistrar tot, la data, l'objecte i el recompte de materials, reconstruir si es pot alguna de les figures de ceràmica.. i després muntar el "nostre museu particular",per tal de compartir tot el que hem trobat.
Crec que després de tot el procés entenen molt millor el treball dels arqueòlegs i la funció dels Museus.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada