BENVINGUTS
Espere que aquest bloc us servisca per a estar més informats i pugueu gaudir amb les imatges de tot allò que ens fa gaudir cada dia a nosaltres en classe. M'agradaria que deixareu les vostres opinions i comentaris.

divendres, 24 d’octubre del 2008

ENS AGRADA LA PLÀSTICA

Aquest curs hem posat les activitats de plàstica els divendres, entre altres coses per que contem amb ajuda, i esperem tota la setmana que arribe aquest dia, tant com el dia de la gimnàstica(D'aquesta activitat us parlaré en un altre moment)
Ells pregunten : Hui toca pinzell? però no sempre treballem aquesta tècnica, també hem pintat amb e
ls dits, o hem estampat amb esponges i tenim previstes altres tècniques: esgrafiat, bufada,collage...També hem barrejat colors per tal d'obtindre'n un altre, en aquest cas el roig i el groc: primer ho vam fer amb els pots màgics i després cadascú va provar d'obtindre el taronja. Necessitàvem una gran taca d'aquest color per tal de convertir-la després en la mascota dels projectes: PING

Però una de les coses que més m'agrada fer amb ells és la interpretació de les Obres d'Art. Si haveu mirat per damunt les pàgines d'aquest bloc, el curs passat també ho feien els xiquets de 5 anys.
La primera sempre és la més difícil, doncs no estan acostumats hi he de ser jo la que explique les característiques més generals del quadre.Més endavant són ells els que les deduixen i no us podeu imaginar la de coses que interpreten.
Després toca reproduir-les i com sempre són uns vertaders artistes.
Aquesta vesprada la Dama de l'ermini de Leonardo da Vinci

Encara li falten alguns detalls que haurem de fer quan estiga seca la pintura.
Què us sembla?
A què no està gens malament per ser la primera?
Durant el curs interpretarem i reproduirem obres de Monet, Cezanne, Van Gohg, Velazquez i Picasso.Ja us aniré mostrant els resultats.

1 comentaris:

Maria del Mar ha dit...

M'encanta el projecte! Si necesites més material, puc demanar-lo als meus companys de plàstica de l'IES, que segur que estarien encantats de col·laborar-hi.
Una altra cosa... Ja saps que m'agrada molt la tardor i crec que és un privilegi, sent d'Alacant, poder veure i viure la tardor a un altre lloc, clar!Me'n recorde molt dels xicons, dels companys del meu fill, com els agradaria veure les tonalitats canviants dels arbres, grocs, taronges, rojos..., i per això aquests dos caps de setmana hem arreplegat fulles grogues i roges, branquetes de carrasca amb les bellotes verdes i madures; hem seguit les empemptes dels javalins que enguany tenen molt de menjar a la muntanya;hem agafat olives d'aigua per a posar-les amb aigua i sal i també hem anat a per "Ñíscoles", que diuen allí, aquests no els hem pogut portar al col·le,hem fet fotografies i ens els hem menjat, torrats al foc o fregits amb all i tomaca -al Miquel no li agraden , però son pare i jo els hem trobats boníssims!-.
Però bé, el que pot interessar-te: he trobat per a xiquets una pàgina a internet sobre la tardor:http://bibliopoemes.blogspot.com/search/label/poemes%20de%20tardor. El segon projecte que hi apareix m'ha agradat, sobretot, com les mans dels nanos formaven les fulles dels arbres, i també hi ha molt de material sobre la castanyera.
Ja no m'enrotlle més.
Gràcies, Jovi.