BENVINGUTS
Espere que aquest bloc us servisca per a estar més informats i pugueu gaudir amb les imatges de tot allò que ens fa gaudir cada dia a nosaltres en classe. M'agradaria que deixareu les vostres opinions i comentaris.

dimecres, 15 d’octubre del 2008

COMUNICACIÓ

Hui vaig a fer una excepció i no vaig a parlar de coses que han ocorregut a la classe.
El que vull deixar clar és que per davant de tot està la COMUNICACIÓ, i cap cosa deu iterrompre-la mai.
Tinc una companya que opina que els alumnes són els que estan a la línia d'immersió, però no els pares, per la qual cosa i amb la finalitat de que els 100% l'entenguen,parla sempre a les reunions en castellà.
Jo mai havia opinat d'aquesta forma, suposava que els pares que decideixen un programa d'educació bilingüe estaven amb una predisposició positiva davant la llengua d'aprenentatge dels seus fills.Per això sempre les he fetes en valencià.
Però la comunicació és necessaria i d'igual manera que a la classe MAI es veu interrompuda, parlen ells com parlen i jo parle sempre en valencià,ni jo els dic que no els entenc ni ells m'ho diuen a mi,igual ha de ser la nostra relació, on la comunicació ha de estar per damunt i davant de totes les altres coses.
El que vull deixar molt clar és que no tinc cap problema amb vosaltres, ni per suposat amb els vostres fills, que com diu un comentari del bloc, cada dia em desperten el millor somriure.És normal que es qüestionen coses a les reunions, són els vostres fills i no teniu perquè estar sempre d'acord amb el que fem, però amb el diàleg i la comunicació s'aplega al respecte i la cooperació en una tasca comuna com és l'EDUCACIÓ dels vostres fills i filles.
Per favor que aquesta comunicació no es veja interrompuda mai.
Per cert, independientment de l'idioma en que s'ha fet la reunió continuem tenint problemes amb les coses que demanem: CINTA per a penjar les BATES I JAQUETES a la perxa i tota la roba marcada amb el nom i si no mireu la foto d'ahir a les 4'30h. de la vesprada( I AIXÒ QUE ENCARA NO HAN VINGUT ELS ABRICS!!)