Hem iniciat la resta ja de forma "oficial", fins ara restavem ,calculant mentalment, qüestions que es plantejaven a l'aula: Si a l'escola som 26 i 3 xiquets no han vingut, quants en som hui a classe? .Però encara que molts sabien que el que estàvem fent era restar , no ho havíem verbalitzat, ESTEM RESTANT!.
Aquesta setmana ho he plantejat mitjançant la PDI, i la veritat és que com sempre que utilitze aquest recurs la motivació està assegurada, a més en aquest cas, com en quasi tots els que he preparat per a ells, he intentat personalitzar-ho i buscar interessos dels xiquets i xiquetes, a més dels seus noms i fotografies. Els resultats, sorprenents, la Pissarra els hi motiva sempre, les qüestions plantejades els han arribat de molt a prop i el concepte de la RESTA entés i superat.
De les hores que m'ha costat prepapar les pàgines de resta no hi parle, compensa, amb la satisfacció personal, de veure com és d'aprofitable aquest recurs i quant de partit se li pot traure.
Quant m'agradaria tindre una pissarra a l'aula i utilitzar-la sempre!
I si damunt , tinguérem conexió dins l'aula, ni parlar-ne, doncs, la quantitat de recursos que ja hi ha elaborats i que estan a l'abast de qualsevol ...
Temps al temps.
De les hores que m'ha costat prepapar les pàgines de resta no hi parle, compensa, amb la satisfacció personal, de veure com és d'aprofitable aquest recurs i quant de partit se li pot traure.
Quant m'agradaria tindre una pissarra a l'aula i utilitzar-la sempre!
I si damunt , tinguérem conexió dins l'aula, ni parlar-ne, doncs, la quantitat de recursos que ja hi ha elaborats i que estan a l'abast de qualsevol ...
Temps al temps.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada