BENVINGUTS
Espere que aquest bloc us servisca per a estar més informats i pugueu gaudir amb les imatges de tot allò que ens fa gaudir cada dia a nosaltres en classe. M'agradaria que deixareu les vostres opinions i comentaris.

dijous, 19 de juny del 2008

ÚLTIMA SETMANA DEL CURS.

L'altre dia vaig llegir en un bloc "DIARI DE LA MEUA ESCOLA" que a la seua autora no li agrada el mes de juny.Hi estic totalment d'acord, a mi ,tampoc m'agrada el mes de juny. No me n'havia adonat però es ben cert que és el mes més antipàtic escolarment parlant ,toca acabar tot , treballs ,projectes ,fer tapes ,informes , valoracions, memòries...i sobre tot toca acomiadar-se, i més aquest curs que l'acomiadament és després de tres anys d'estar amb ells i elles, els meus 26 "bitxos".
Però com no vull fer valoracions i pense que el que toca és gaudir, gaudiu de les fotos dels moments viscuts aquesta última setmana del curs:
Dilluns aniversaris d'estiu, amb pinyata i gelat.
Dimarts "cremà" de la foguera.
Dimecres acte de "Graduació"
Dijous la festa que més ens agrada de tot l'any: LA FESTA DE L'AIGUA