BENVINGUTS
Espere que aquest bloc us servisca per a estar més informats i pugueu gaudir amb les imatges de tot allò que ens fa gaudir cada dia a nosaltres en classe. M'agradaria que deixareu les vostres opinions i comentaris.

diumenge, 11 de maig del 2008

LES NOVES TECNOLOGIES I LES NOVES GENERACIONS

Ahir quan volia editar la pàgina d'aquest blog i posar-vos el vídeo de l'última sessió que havíem tingut amb la PDI, vaig tindre moltes dificultats tècniques, doncs els arxius amb que grava la meua nova camera no són compatibles amb el programa amb que faig els muntatges per poder-los publicar. Coses de les noves tecnologies, que a una principiant com jo, ens venen super grans.
Si la primera vegada que vaig sentir parlar d'un blog va ser l'octubre de l'any passat!! , i ha sigut durant aquest curs, en unes jornades a L'Altiplano de Murcia, on per primera vegada vaig escoltar termes com wiki, webquest, o la web 2.0!!, i per cert ,em semblava que estava a un altre planeta.
Us ho vinc a contar perque ha sigut el meu adolescent particular, el que m'ha resolt el problema. Ell ,que no ha crescut amb l'ordinador a l'aula, ni amb pissarres digitals, ni amb conexió a la xarxa dins de la pròpia classe, però que en sap més que li han ensenyat. I això fa plantejar-me : Què serà d'aquestes futures generacions, que ja veuen una pissarra digital com nosaltres veiem l'antiga pissarra de guix?
Per això famílies d'aquestes noves generacios us recomane que penseu en l'us responsable de les noves tecnologies.
En aquest blogs ens parlava de un filtre per a internet pensat per a oferir solucions a pares , familiars i educadors

http://blog.educastur.es/cuate

Cuando pensamos en el uso educativo de las TIC nos vienen a la cabeza un sinfín de herramientas que favorecen el proceso de enseñanza-aprendizaje, generalmente desde la perspectiva del aula.

Una de las herramientas que se ha implementado durante el presente año es el Servicio de Filtro de Contenidos Web que permite a los centros filtrar la información que se descarga a cualquiera de los equipos de su red, de esta forma los centros pueden adaptar el filtro a sus propias necesidades.

...Naomi es un programa de filtrado para internet fácil de usar y totalmente gratis. Está pensado para el control parental y, como se dice en la página web del programa, supervisa en forma constante las conexiones a Internet y protege a los niños del material inadecuado.

Hui després de veure el meu fill, com navegava per la xarxa, buscant programes, fent descarregues...he pensat amb els vostres i quan perillós pot arribar a ser!, sinó estem alerta i m'he permés aquestes recomanacions,que tal volta ja coneixieu, però per si de cas a algú pot anar-li bé.

Ah! ja se m'oblidava, us penge el vídeo, que a la fi si he pogut muntar, gràcies a la ajuda inestimable del meu adolescent mutant.ENDEVINA, ENDEVINALLA,per a treballar les lletres minúscules a la PDI.

2 comentaris:

Paco Rivière ha dit...

Per curiositat, en quin format va aquesta càmera? Fas servir Uindous? des que faig servir Linux ja no tinc aquests problemes, com el programari és obert, una simple cerca a google em permet trobar casi sempre algú que ja ha remenat el programa i m'ho ha resolt!

Jovi ha dit...

La meua nova càmera ix en format mov.,i sí, sóc de les que encara utilitze Windows, i el Movie Maker, per fer els muntatges.Ja sé que Linux te el programari obert, però encara que aquest curs hi he fet un curs de LLiurex com li diem per así baix, encara no em defense amb ell. Aquest estiu intentaré posar-me les piles. Gràcies Paco pel teu interés.