BENVINGUTS
Espere que aquest bloc us servisca per a estar més informats i pugueu gaudir amb les imatges de tot allò que ens fa gaudir cada dia a nosaltres en classe. M'agradaria que deixareu les vostres opinions i comentaris.

dissabte, 10 de maig del 2008

ENDEVINA,ENDEVINALLA ,A LA PISSARRA DIGITAL.

Cada setmana intente presentar una lletra nova en minúscula.I dic intente perque per les circumnstàncies no senpre podem anar a la PISSARRA DIGITAL.
Ara cada vegada anem més ràpid, doncs ens estem fent grans,la majoria les coneixem i sóm més autònoms per treballar ,FINS I TOT A LA PDI.
Al principi, quan no estaven motivats per escriure i llegir en minúscula em vaig plantejar de quina manera els podia motivar. Se me va ocórrer fer -ho mitjançant les endevinalles i la pissarra màgica.
Per a d'això vaig haver de buscar una endevinalla que responguera a una paraula,NOM COMÚ, que després fos el referent de la lletra en minúscula, ja que la lletra majúscula era la dels seus NOMS PROPIS. Vam gravar les endevinalles i les respostes i vaig fer un muntatge per a la pissarra digital.
Així escoltem l'endevinalla, endevinem què pot ser i treballem aquesta lletra en la pissarra digital, clar després és molt més fàcil treballar-la en paper.

Com no podem anar, continuament a la pissarra, doncs vaig impimint i plastificant les endevinalles per a tindre-les de referent en l'aula.
A la fí tindrem un llibre d'endevinalles per a cadascuna de les lletres, que també pengem a l'aula per a tindre-les a la vista.
Però el més curiós de tot és, que la motivació ha resultat tant gran, que a més de saber-se totes les endevinalles de memòria, estan inventant,continuament, de noves, algunes les porten copiades de casa, altres se les inventen en el moment que tenen per fer el que vulguen, així que estem muntant un altre llibre molt més original i creatiu, amb les seues produccions.













Són genials no?