BENVINGUTS
Espere que aquest bloc us servisca per a estar més informats i pugueu gaudir amb les imatges de tot allò que ens fa gaudir cada dia a nosaltres en classe. M'agradaria que deixareu les vostres opinions i comentaris.

dijous, 17 d’abril del 2008

LES ANTIGUES CIVILITZACIONS

No sé que em passa amb les antigues civilitzacions, però sempre que es planteja el seu estudi, pel que siga, no puc mai donar-li la importància que m'agradaria. I mira que m'agraden!!
Ara ens està passant amb els egipcis el mateix o paregut que ens va passar amb els romans.
La cosa
va començar pel tema del POL i el DESERT, i va arribar a classe un llibre sobre EGIPTE. Automàticament, el projecte va derivar cap allà. Això porta Treballar per Projectes, que no fas el que tu vols, sinò el que ells volen. La qüestió és que cada dia porten més coses sobre els Egipcis, i jo intentant parar el tema, QUE DEMÀ ENS N'ANEM A L'AEROPORT I NO A EGIPTE!!.
Al final sempre guanyen ells i ho saben.I encara que siga per damunt estem veient les característiques més imporants de la civilització Egipcia.Fins i tot ens estem fent un AMULET,
com els dels Faraons per a que ens done Bona Sort.