BENVINGUTS
Espere que aquest bloc us servisca per a estar més informats i pugueu gaudir amb les imatges de tot allò que ens fa gaudir cada dia a nosaltres en classe. M'agradaria que deixareu les vostres opinions i comentaris.

dimarts, 25 de març del 2008

ACÍ EM PICA, ACÍ EM COU...

Ja us haveu menjat "la mona"?, i haveu envolat el catxirulo?. Al menys vent si que n'ha fet i prou no?. Jo quasi que vole, però en trineu.
L'últim dia de classe vam tindre els ja tradicionals jocs de Pasqua al pati, i amb l'ajuda dels pares i mares que van col.laborar, el matí va resultar molt divertit i molt ben organitzat. No puc posar-vos fotos , perque jo no vaig poder fer-ne, a la tornada les companyes reporteres ja me les passaran.
Després de jugar a jocs tan tradicionals, i que si no fos per aquestes jornades, ja s'haurien perdut, com la gallineta cega, el pollet anglés, el sambori...,vam pujar a la classe i ens vam menjar "la mona".
Aquestes si que estaven bones!. No va sobrar quasi que ni la closca de l'ou, que com és tradicional, toca esclafar-lo repetint la dita.